Od 25.5.2018 vstoupila v platnost nová legislativa EU o zvýšení ochrany osobních dat (GDPR) a tím i náš nový Reklamační řád
Reklamační řád
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb objednaných prostřednictvím webového rozhraní www.miriamzikmundova.cz provozovaného podnikatelkou:
Miriam Zikmundová
se sídlem Máchova 885, 256 01, Benešov
IČ:68575670
není plátcem DPH
zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Benešov
adresa pro doručování: Miriam Zikmundová,
Máchova 885, 256 01, Benešov
kontaktní e-mail: mail@miriamzikmundova.cz
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu. Shodou se smlouvou je zejména to, že:
-
-
služby odpovídají popisu na webovém rozhraní, popisu obsaženému v reklamě, nebo v naší komunikaci vztahující se ke smlouvě;
-
služba je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě.
-
2. Jaká je záruční doba poskytované služby?
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě oprávněné reklamace můžete zvolit zejména některé z Vašich následujících práv:
-
-
bezplatné poskytnutí náhradní služby;
-
přiměřená sleva z kupní ceny;
-
odstoupení od smlouvy v případě podstatného porušení smlouvy (tj. vrácení peněz).
-
Zvolený způsob řešení reklamace nám sdělte při uplatnění reklamace nebo bezprostředně poté. Pokud žádný způsob řešení nezvolíte, máte nárok na bezplatné poskytnutí náhradní služby nebo na přiměřenou slevu z ceny
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
-
-
jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
-
jste vadu sami způsobili, zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek a právních předpisů.
-
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy telefonicky, e-mailem či písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 24.5. 2018